Őrült gyorsulásra képes az Európában debütált új kínai kisautó
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 4 másodperc alatt felpattanó Skywell Q az aktuális trendeknek megfelelően tisztán elektromos hajtásláncú.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 4 másodperc alatt felpattanó Skywell Q az aktuális trendeknek megfelelően tisztán elektromos hajtásláncú.
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A BMW brit márkája két új JCW kivitelű elektromos sportmodellt mutatott be.
A francia gyártó a nemrég debütált Renault 5 után egy újabb múltidéző szupermodern kisautóval rukkolt elő.
A Mercedes CLA harmadik generációja tisztán elektromos és belső égésű motoros változatokban is kapható lesz.
Az eddig tíz helyszín mellé újabbak jönnek.
A Porsche Taycan idén sokkal kevésbé kelendő, mint tavaly, de a Panamera eladási mutatói is jelentősen romlottak.
A kupés hangvételű Audi Q6 Sportback e-tron legerősebb verziója 4,3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Látványos fordulat közeleg: az európai zöldtechnológia reménysége, a svéd Northvolt komoly nehézségekkel küzd. Technikai problémák, elektromos járművek iránti lanyhuló kereslet, valamint Kína hatalmas dominanciája fenyegeti az európai akkumulátorgyártó jövőjét.
Megkezdődött a BMW i5 és a Mercedes EQE új kihívójának hazai forgalmazása.
Az Európai Unió egyszerre próbál küzdeni a kínai autóipar ellen és fellépni a klímasemlegesség mellett, mely kombináció a szokásosnál is jobban megosztja az Európai Parlament képviselőit.
A döntést néhány nappal azután hozta meg Peking, hogy az EU elfogadta a kínai elektromos autókra kivetett büntetővámot.
A modellpalettát is bővítették.
A Porsche Taycan Turbo GT a gyakorlatban is bebizonyította, hogy eszeveszett módon képes gyorsulni.
Az Elroq fullos kivitele nem olcsó, cserébe viszont 6,6 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A hátsókerék-hajtású Renault Emblème hidrogénnel és elektromos árammal is tölthető.
A pályázat célja, hogy eltűnjenek az elektromos autós “fehér foltok”.
A fővárosban egy a kínai Aito mindhárom modelljét felvonultató konvojba botlottunk.
Ha a villanyautós nem talál töltőoszlopot, hívhat egyet. Kínában ez az egyik megoldás, amellyel kísérleteznek, miután az e-autók rohamos terjedését nem követi a töltőállomások számának gyarapodása.