Nem veszik az elektromos Fiat 500-ast – leáll a gyártása
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A kompakt SUV elég sportosnak tűnik.
Itthon az új villanyautók több mint 80 százalékát cégek veszik.
A francia konyakgyártók fellélegezhetnek, Peking egyelőre nem vet ki dömpingellenes szankciókat az uniós borpárlatokra, ahhoz viszont ez kevés, hogy Kína elkerülje az elektromos autóira kivetett uniós vámokat. Peking eddig az uniós országok egymásnak ugrasztásával próbálkozott, ám mivel ez mostanáig nem jött be, nagyobb csapást készíthet elő.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
A Porsche Taycan Turbo S különleges fényezésének fejlesztése közel egy évig tartott.
A svéd márka úgy látja, hogy az aktuális piaci viszonyok miatt képtelen lesz teljesíteni eredeti elektromos autós terveit.
A francia gyártó legfrissebb elektromos modellje képzeletben a 70-es évekbe repít vissza bennünket.
Náluk nem akadt el az átállási folyamat.
Remek példa egy ipari szükséglet fenntartható módon történő kielégítésére, amikor a fizikai bányák helyett inkább a mezőgazdaságnál keresik a megoldást. Van, ahol növényekből nyerik ki az elektromos autókhoz, pontosabban az akkumulátoraikhoz szükséges nikkel egy részét.
Közel százötvenféle típus szaladgál az utakon, de alig húsz van, amelyből igazán sok van.
Világszerte továbbra is növekednek az elektromosautó-eladások, ám a bővülés több térségben, például Európában is lassul. Az átmeneti bizonytalanság ellenére minden jel arra utal, hogy a jövő a környezet szempontjából is előnyösebb elektromos hajtásé.
Az elérhető árú és kisméretű új személyautót vásárolni szándékozók dolga mostanság egyre nehezebb.
Megkezdődött a bőven több, mint 300 lóerős ID.3 GTX Performance kereskedelmi forgalmazása.
A növekedési grafikon látványos, de nagyon nem mindegy, melyik országban keresünk éppen töltőt.
Júliusban a negyedik, az év első hét hónapjában pedig a második leggyorsabban bővülő e-autó-piac volt a magyarországi az Európai Unióban, ami a karbonsemlegesség szempontjából jó hír, de az akkugyártásra fókuszáló nemzetgazdaság számára már kevésbé.
Ez az első ilyen nagyszabású járműhálózat-integrációs projekt.
Az új gyár 2027-ben kezdi meg a tömeggyártást.
A járgány elektromos hajtású és alig 3,5 másodpec alatt lesz százon.